Tuesday, February 7, 2012

taxi III

"uncle pergi masuk area pelangi indah tak?"

"pergi pergi, mari naik...."

"pelangi indah itu jalan apa?"

"jalan puteri kayangan uncle..."

"ouh...okey."

and aku tengok atas dashboard uncle tuh ade name die, mutusamy a/l ramalinggam....bekulit gelap dan hitam masin....akakaka.....

"u daripada mana?"

"kl uncle, baru balik dari kolej..."

"oh, belajar mana?"

"limkokwing..."

"u boyfriend takda ka?" hurmph lomahhh....and aku diam jek mule2.....pikir nak jawap ape.....

"u kalau ade boyfriend senang, mana mana mau pergi pun ade orang tolong amik u, hantar u...."
yeletuww tak dop maknenye, ikot pengalaman aku, sume stok menyusahkan idop aku adelah....

"ade uncle kat kl, kat hometown ni takde la uncle...." hihi suke betul aku soalan nih....

"u better grab one here miss...."

ahaha, pulokk.....malas nak jawap aih.....dok diam jek la....buat buat bizy tengok phone.....

..............

"brape uncle?"

"5 bucks only...." kemain lagi...

"thanks..."

"welcome, go grab a guys miss, u r still young.....still have faces that u can sell...."

uik? i didnt give a shit to sell my faces n body uncle.....i hunting for a good hearted mr somewhere from the future.....can i? hukhuk

No comments:

Post a Comment

ShareThis