Tuesday, February 7, 2012

taxi II

"woi mam ko bole tak jangan nak terhegeh hegeh tak cibai!!! taxi dah sampai, jalan lagi nak terkepit2!" imam ni adik aku, langsi betul.....mencemar duli siap lagi lambat dari aku....nih taxi nak ke Jusco dah sampai, jalan tergedik2 lagi, ni meter dah la jalan.....argh fak....

"mau pergi mane amoi?"

"Jusco uncle..."

"ini adik ka?" sambil usha bilal n imam kat belakang...

"yap, do they look like an alien??"
eheh....bodo...

"sudah ada lau pan ka moi?"

"ada....di kl la uncle...."mende macam nih la aku paling best nak jawap...kalau aku kat jb oghe tnye boyfie mane, aku cakap kat kl, kalau kat kei il aku cakap kat jeb bie...best kot soalan nih...

"ouh yaka....bila mau kawin?" alorh kawen pulokk?

"saye belum habis blaja lagi la uncle....wo mei yaw chen la uncle....pentan! kahkah....

"carik laki laki yang kaya la amoi....u pun cun maa....pelempuan mana ada keluar duit, itu laki laki saja yang keluar duit...." hamboi oghe tue nih mengalahkan mak aku pulokk, tak dop pong mak aku nak cakap pasal gini-gini ngan aku.....

"ala uncle, kalau kawin a, banyak duit mau keluar leh...."

"aiya lu cali lelaki cina la, yang sudah keleja, banyak duit oooo"

"aiya uncle, susah laa...."

"laki cina a lu kalau mau tackle, lu peligi belaja cakap cine sikit sikit, lepas tu lu cakap sama dia la....confirm itu lelaki suka sama luuu! sebab lu ade pandai cakap itu cine sikit sikit..."

"ala uncle wa cakap cine sikit2 bole la, banyak banyak tak bole la..."

"belaja meh...kalau mau senang, lu belaja sikit2, hali2 cakap, itu lelaki aa pasti suka sama lu..."

"ya ka uncle?"

"ye meh, wa mau tipu lu buat apa?"

"lu kalau kawen sama itu olang cina banyak untung woo, olang cina ada ramai juga suka sama melayu sebab pelempuan melayu banyak lemah lembut woo..." huh?

"ya la moi, wa ta la tipu, itu pelempuan cina kalau kawen a, mau keleja, anak semua lupa...kelija saja, lupa terus sama itu rumah, husband, anak...." ouh...

"lu punya kolej ta da itu lelaki cina ka?"

"ada meh uncle, tapi tak ramai..."

"lu kasi tackle sama dia meh...."

"dia sudah ade gelfren la uncle..."

"lu tackle saje....itu boy belum kawin lagi, lu tackle saja meh....untung untung lu laki itu kaye, lu bole kawen same die, hidup lu senang juge....kehkeh pandai la uncle ni buat lawak....
......

"brape uncle?"

"lapan ringgit lima puluh sen, wa kasi discount lapan linggit saja..."

"ok nah uncle..."

"telima kasih ya, jangan lupa kasi tackle itu ah boi...."

ihihihi....

.....


im just thinkin bout this, bout u r into others bf/gf....some people might thinks it is just so wrong, while others like this uncle just think since u r both still havent any string attached why bother??

ahaha....

No comments:

Post a Comment

ShareThis