Tuesday, February 28, 2012

february dan kesayangan........

helo 29th february 2012.

FEBRUARY. aku suka bulan ni sebab aku suka no 2. [february : 2]. aku suka bulan ni sebab bulan ni simple, joy, full of love, n bulan ni biasanya takde perasaan yang terlalu menyentakkan jiwa untuk datang. bab citer pasal lonelyness in love euw euw tolak tepi, mende tu tiap malam pasti rabak....

FEBRUARY awalnya, buat aku teringat kat Mr.NOR ALAM. my dad. besday pada awal february. i love u so much, i miss u. n i dont know where u are but i always pray to GOD that HE will save u in no matter what condition u are, whenever u are. u are my hero, my protector, n my everything. Life's gettin hard dad, if u read this can u just reply me, how on earth tomorrow and tomorrow should i live, survive in this a-not-so-called-peace-world. how am i? i didnt have the strength. broken deeply. alone. im hoping all the best for us dad, yet the HOPE's is too painful too gain.

FEBRUARY jugak menunjukkan aku rajin pergi berjalan dengan adanya duit ptptn yang melimpah ruah. nikmat dunia.

FEBRUARY 14-hari belen dunia. hari kasih sayang, aku ingat sehari sebelum belen day aku buat keje giler pergi pusing pusing naik monorail sensorang from bb to titiwangsa, tt to kl sntral. like a loser....n bila balik, time office hour sibuk org balik keje bawak bunge, sekuntum, sejambak dua buat peneman dikala kesunyian akibat forever alone. jalan pun agak jems sebab masing2 dah book tmpt makan mewah mewah n hotel mewah mewah gak.

FEBRUARY 20- besday mak esah tayunk.

FEBRUARY 22- besday azwan, sahabat dari terengganu yang aku masih tak pernah jumpe sampai sekarang which aku kenal die dijaman kampung chat. since hujung form4 sampai la ni. die baik. die patut ade awek yang baik n penyayang dekat budak budak n kucing. same mcm jiwa die yang lembut.

FEBRUARY 24- frinjan 27. sale kurang. duit makin rabak.
24/2-besday ex. wan jugak, tapi name die sumpah aku tak pernah nak ingat sebab name die panjang sangat n what for siak aku nak ingat name penoh die. dlm ic die ade 6 words name yang panjang2 yang bermula dengan WAN. kenangan bercinte dengan wan banyak yang pahit, sebab care die sayang orang lain, jenis tak menunjuk n passive. tapi aku tak paham, aku jumpe die time aku 19 n die 22. die baru keluar dr zon hidup yang terumbangs ambings n aku tak pernah tahu aku datang dalam hidup dia time dia betul2 nak recover from drugs, rempit, seks, n mcm2 lagi. bagi aku plak wan banyak tolong aku keluar dari dunie bisu. keluar melayan kerenah aku yang ntah pape, kadang kadang bila keluar kitorang tak de cakap sepatah haram pun tapi macam masing masing paham prob masing2 n just let it go. n bile pikir balik, aku kesian gak kat die. ntah, aku tak rase pun de ade pempuan lain. kalau ade pun maybe sebab nak buat seks dengan pempuan tu, sbb die belum recover pun sepenuhnye. hermm. n masalah duit or drugs yang kadang2 aku rase kesian kat die. tapi die tak tahu pun aku risau kat die, jenis macam bapak aku, ade prob dok diam sensorang, bukan nak cakap, nak share, bila masalah bertimpa timpa, tak tahu nak carik siape baru lah nak bagitau. aku tak suka tu, walaupun aku bukan jenis yang org resolve prob but aku rase didnt u think that telling some prob to others can reduce ur deepression. and aku pernah lepak dengan wan, tengok die buat dapur. aku rase seram time mula2, tapi wan baik, die tak pernah sakitkan hati aku. bila dia sibuk dengan drugs die, aku tengok die. die lalok sket n time tu la baru die nak citer pe prob die. aku rindu nak pegang tangan sejuk wan yang lembut n selalu menggigil. beberape tahun lepas aku ade jugak wish die. die ade cakap yang mak die ade suruh aku datang rumah, macam dulu dulu, lepak lepak, tengok tivi, layan muvie same2. sedih siak.


FEBRUARY 26-akar kukubesi. aku pergi sensorang lepas balik ceramah lesen L. aku suruh akak driver tu antar depan pkns. turun pkns, aku carik plaster, luka kaki aku belum sembuh, so terpakse carik something utk recover. time kat akar bosan jugak sebab takde member. herm, just layan org main muzik, dengar diorunk berforum or whatsoever. bila diorunk rest, aku duduk depan tasik, rase macam kat oversea, rase best. ade burung, ade org tgh joging, ade org tgh amik gambar, lovebirds, n paling best time aku tengah layan feeling ade lagu akustik tengah main drpd budak2 kat akar kat atas tu. ohsem.

FEBRUARY 28- aku amik gamba bunge kubur n bunga roses yg almost mati dalam toilet anis, dengan harapan flowers tersebut akan hidup n kembang mewangi.

FERUARY 29- aku baru tahu, hari ni wujud. aku lupa tahun ni tahun genap. takde bende yang penting sangat pun kecuali esok ade perjumpaan utk student final semester utk pengesahan tmpt praktikal, n aku tak comfirm lagi kat mane actually tmpt praktikal aku nieh. aku harap kalau BERNAMA tu betol2 dapat, aku dapat pikir mcm mane nak stay survive kat daerah lumpur. February comes to an end n jiwe makin gelisah, final makin dekat n life as a student aku pun hampir tamat. aku mengharap yang baik2 je utk sem ni, kalau dapat dean list dlm result pun ok. kehkeh. n semoge aku dapat tmpt praktikal yang baik2 jugak. aku takut nak menghadap MAC sebab bulan ni mengikut perkiraan aku adalah bulan yang biasa biasa, gloomy like usual......

selamat tinggal sayang sayang di bulan february .......



No comments:

Post a Comment

ShareThis