Thursday, September 20, 2012

Rahsia Victoria....aumm



this bookz, the secret unfolded mysterious of victoria Queen lies within. haha. this books is one of a kind of book yang aku sempat beli dekat #JBWRF aritu. aku rasa cara bart ahmad tulis yang so straight forward dah buat aku rasa macam nak beli lah, eh eh nak beli lah. besides, brader yang berspeck mata dan berbody sasa ala fahrin ahmad dah mengesyorkan secara personally yang buku ni best and dia pun minat gak. he said this one is contra ones to NAMA AI LOLIPOP, which aku dah habis khatam dekat Kombi, masa aku tengah rabak lepas balik kerja kat office bangunan cs tu.

roughly said, bila mula mula selak mesti ada feel pelik sikit ah, nak mencarut tak, tapi mesti rasa macam "hek elehh! apahal mamat ni?! meroyan?" macam tu kot, sambil gelak gelak sebab cerite tu betul. maybe this book macam dekat tuiter terfaktab semalam ade cakap apetu...the #ButthurtFeminist. maybe buku ni adalah macam tu. kehkeh. untuk tak dilabel buku untuk para gay, adalah beberapa kata pujian untuk kaum perempuan ni, ciss. 

the guys, girls or LGBT semua pun boleh baca this book, sangat fun. and lebih fun lah untuk guys kan. eherm if u know what i mean. hikhik. banyak jugak part yang betul pasal gegurl yang bart ahmad cakap dalam ni where we the gegurl lambat sangat nak buat decision untuk satu perkara, untuk contoh my ownselves, bila member jejantans ajak kerja part time banquet untuk event wedding etc etc. banyak sangat benda aku tanya instead of bagi jawapan boleh kerja atau tak. *sigh*, susahhnyaa!

then untuk topic BAR-ABBA BUKAN BARABBA (bart ahmad bukan bart ahmad?), banyak yang betul, which aku rasa the writer ni memang banyak pengalaman dikelilingi gegurls. secara kebetulannya, aku baru lepas baca buku 'Why Men Dont Listen and Why Women Cant Read Maps' versi BM sebelum baca buku ni which banyak yang related with this topic and also true story okeyyy. about berapa patah perkataan yang gegurl perlu cakap dalam sehari, bersamaan berapa patah perkataan jejantans cakap dalam masa 5 hari, yang which kalau gegurls tak cakap dia mula lah tak boleh nak dok diam, eg :pergi carik other bitchy team yang boleh dengar or flirt with other guys. selain tu keupayaan gegurls untuk buat benda 2 in 1 and ketakpower-an jejantans yang just boleh buat 1 thing at a time. so pityy. hikhik.


lagii, topic yang aku sukeee sangat ialah PANGGIL SAYA SUSAN KALAU ITU BUAT AWAK HAPPY (PART I &II), part mengurat sapa tak suka seyy. tapi bila tengok balik topic topic ni title die macam eh how does it related with the story, watahelman?! maybe bart ahmad akan kate ehh buku aku, lantak la aku nak buat topik ape, kentut ke, cirit ke? ade aku mengfuckinkesah?

omaigod, please lah baca buku ni.... penat dah aku nak gelak.


No comments:

Post a Comment

ShareThis