Tuesday, September 11, 2012

gadis pra matang

irra's - 9/9/12 - 11pm

flavour ape nak?
flavour ape yang orang biase amik kat sini bang?
vanilla and peach....ramai customer amik ni....
how much?
10 bucks...
okeh, boleh...

background music : playing GOD - paramore (acstc)

-------------------------------------------------


so ape plan kau lepas ni? kerja mana?
aku tak sure, aku tak tau.
kau nak kerja apa?
anything, halal.
kau punya result ok apa.
result ok tak menjamin kau dapat kerja. ikut luck. untuk masa sekarang luck aku belum datang.

-------------------------------------------------



this is my bff, let me introduce, this is F...and F meet my bf E....
-awkward-

-------------------------------------------------


aku suka lepak dengan kau, compare to R dan B, kepala aku lebih masuk dengan kau.
aku pun rasa macam tu.
kalau R kasar sangat, kalau B lampi sikit. kau sedang sedang la. macam aku.
haha. tapi aku rindu R dan B jugak.
apa cerita R?
dah nak kawin kot.
haha. betul betul ni?
balak die tengah kumpul duit untuk tunang, tak lama lagi kan. aku rasa balak dia serius.
perempuan kasar memang selalu untung. B ?
dia dah dapat kerja.
cepat jugak.
kau?
aku nak enjoy.
sampai bila?
sampai aku rasa penat.


background music - sunday morning - maroon 5 (acstc)

----------------------------------------------

*sedut*
aku rasa macam kat awan.
haha.
lega. syok la rasa macam ni.
wei turn aku pulak!


------------------------------------------------

kau still update blog TTGB? nama nami?
dah jarang.
ouh. aritu i ada tunjuk dekat u kan sayang (E)?
yang mana?
that guys tu, yang ****...
ouh, yup.
aku still follow bila aku ada masa free. he's freak.
yeah. since im on twitter scene. aku tak ambik pedulik banyak benda A.


-------------------------------------------------


aku benci gila budak budak yang obses U**, G*****, S*********, taik.
kadang kadang boleh terima, kadang kadang teruk jugak.
teruk lah!. obses - ism sangat. sampai otak pun dah letak kat kepala lutut, tak tau mana betul, mana salah....
erm............

yunk, do you OBSES with me (E)?
huh?
Obses with me please?
*glup, drinking*
*take a deep breath*
*eye contact 90 degree*

of coz sayangg!


background music / last song - here without you - 3 doors down (acstc)










No comments:

Post a Comment

ShareThis