Friday, December 7, 2012

kekasih pagi

pagi.
balkoni.
breezy.

tujuh.

'selamat pagi sayang.'
'kucup.'
indah pagi bermula dari tweet kau.
si kekasih pagi.

aku duduk di balkoni perhati pagi hari.
matahari belum lagi.
latar bunyi dari bilik mandi rumah aku dan jiran jadi satu.
teruskan hidup,
untuk jadi kuli, jadi bambu.

'pagi dan teh cinta bersama @xxxxx!'
'twitpict secawan teh dan slice lemon.'
tweet kedua.
aku perhati teh panas kau dari balkoni aku.
kosong.

latar lagu pagi terus dari teman serumah yang sedang bersiap.
yang buntu kombinasi baju.
iron baju.
sarapan pagi.
enjin kereta.
rutin.

sembilan.

dua jam berlalu.
setelah perhati manusia manusia pagi.
tweet tweet kekasih pagi.
bagai rancangan Balkoni Hari Ini. (B.H.I)

teh panas yang sejuk.
dan hati yang breezy.
aku tinggalkan balkoni.
cukup untuk hari ini.














No comments:

Post a Comment

ShareThis